سبد خریــــــــــــــــد
ردیف عکس محصول                   نام کالا                   کد کالا قیمت تعداد کل قیمت حذف
1ترمومتر لیزری 400 درجه تستو آلمان مدل Testo 830-T2306001374158000158000
بستن

درباره  شرکت ،KRUSS آلمان (About KRUSS Company )


مقدمه:

ما تولید کننده پیشرو در تجهیزات آزمایشگاهی و تجزیه و تحلیل با دقت بالا هستیم . بیش از 200 سال است که ما در حال توسعه و تولید راه حل های محصول نوآورانه برای کنترل کیفیت مواد خام، محصولات نیمه تمام و محصولات نهایی در آلمان هستیم


نقطه ذوب دیجیتال مدل M3000

اندازه گیری کیفیت از سال 1796

به عنوان بخشی از تضمین کیفیت، دستگاه‌های اندازه‌گیری ما ارقام کلیدی مهمی را ارائه می‌کنند که با آن کیفیت محصول و ایمنی محصول قابل نظارت و تضمین است.

خواسته های ما در مورد کیفیت و دقت بالا است و نیازهای مشتریان ما همیشه مورد توجه است. مشتریانی که تصمیم به خرید یکی از دستگاه های ما دارند، نه تنها یک دستگاه اندازه گیری با کیفیت دریافت می کنند، بلکه به خدمات حرفه ای و پشتیبانی جامع نیز دسترسی پیدا می کنند. ما به همراه شرکای خدمات گواهی شده خود خدمات مشتری را مستقیماً در سایت در بیش از 130 کشور در سراسر جهان ارائه می دهیم.


رفرکتومتر دیجیتال پرتابل DR301-95

به عنوان متخصصان شیمی سطحی و تامین کننده پیشرو در جهان ابزارهای اندازه گیری برای کشش سطحی و سطحی، ما نه تنها راه حل های محصول با کیفیت بالا را ارائه می دهیم - پیشنهاد ما ترکیبی از فناوری و مشاوره علمی است. اینها شامل سمینارها، خدمات فنی، و مرکز علمی و کاربردی ما برای خدمات اندازه گیری حرفه ای است. بسیاری از شرکت‌های معروف قبلاً از دانش، دقت و اشتیاق ما الهام گرفته‌اند که توسط دفاتر ما در هامبورگ، ایالات متحده آمریکا، چین، بریتانیای کبیر، فرانسه و با کمک شبکه توزیع انحصاری ما مورد مشاوره قرار گرفته‌اند. با سرعت و انعطاف پذیری، ما همیشه در آزمایشگاه های تحقیق و توسعه و همچنین مراکز کنترل کیفیت صنایع بی شماری در سراسر جهان در آستان مشتریان خود هستیم

درباره Krüss Optronic

A.KRÜSS OPTRONIC – تکنولوژی پیشرفته، ساخت آلمان A.KRÜSS Optronic تولید کننده پیشرو در دستگاه های اندازه گیری نوری الکترونیکی با دقت بالا و ابزارهای تحلیلی است. این شرکت خانوادگی که در سال 1796 تأسیس شد، طیف گسترده ای از محصولات و راه حل های سفارشی را برای تضمین کیفیت در صنایع دارویی، شیمیایی، پتروشیمی، غذا و نوشیدنی و همچنین برای تحقیقات و علم ارائه می دهد. ما همچنین طیف گسترده ای از محصولات را برای گوهرشناسی حرفه ای ارائه می دهیم.


رفرکتومتر پرتابل دیجیتال سری DR101-60

خواه انکسارسنج، پلاریمتر، چگالی سنج، آنالایزر گاز، نورسنج شعله، سنج نقطه ذوب یا میکروسکوپ باشد – ابزارهای ما از نظر سرعت، دقت و قابلیت اطمینان بالاترین نیازها را برآورده می کنند. به لطف ظرفیت‌های قوی تحقیق و توسعه، ما نیروی محرکه‌ای در بازار فناوری هستیم که استانداردهای حوزه عملکردی و کاربرپسندی را تعیین می‌کند. شبکه ای متراکم از شرکای فروش و شرکای خدمات گواهی شده به ما امکان می دهد مشاوره فردی و همچنین خدمات و پشتیبانی بهینه را برای مشتریان خود در سراسر جهان ارائه دهیم

Krüss با فروش مستقیم در بازار اسپانیا حرکت می کند 

شرکت Krüss مستقر در هامبورگ اکنون به مشتریان امکان دسترسی مستقیم به طیف وسیعی از خدمات خود را از طریق فروش مستقیم و نه از طریق مدل فروش ارائه می دهد.


این شرکت مستقر در هامبورگ در ساخت ابزارهای اندازه گیری برای تجزیه و تحلیل و کنترل کیفیت مواد مختلف، سورفکتانت ها و فوم ها برای طیف گسترده ای از صنایع مختلف و همچنین برای تحقیقات علمی تخصص دارد.

تصمیم این شرکت برای کنار گذاشتن فروشندگان و نزدیک شدن به مشتریان خود به منظور داشتن شرایط مطلوب تری در مجموع در نظر گرفته شده است. دیوید فرناندز، نماینده فنی فروش Krüss در اسپانیا می‌گوید: «داشتن یک دفتر جدید در سایت به ما امکان می‌دهد تا مشتریان جدید اسپانیایی را بزرگ‌نمایی کنیم. همچنین فرصتی برای نزدیک شدن به سازهای موجود خواهد بود - کاربران ابزارهای ما که ممکن است قبلاً مستقیماً با شرکت ما در تعامل نبوده باشند. هدف ما این است که یک شریک راه حل برتر در علم سطح در اسپانیا باشیم.


رفرکتومتر پرتابل دیجیتال سری DR DR-201-95

زمان پاسخگویی تسریع شده

در خدمات پس از فروش، مشتریان اسپانیایی - که شامل مدیران آزمایشگاه، خریداران استراتژیک و سایر تصمیم‌گیرندگان کلیدی می‌شوند - می‌توانند از بسته‌های نگهداری تجهیزات که دقیقاً با نیازهای خاص آنها هماهنگ است، با زمان پاسخ سریع در پشتیبانی فنی و کاربرانی که به دنبال خدمات مشاوره هستند، بهره‌مند شوند. فرصت برقراری ارتباط مستقیم با کارشناسان Krüss که دانش عمیقی در چالش های اندازه گیری پیچیده دارند را خواهند داشت.


مدیران عامل گوردون پیترز (l.) و فلوریان ویزر (منبع: Krüss)

با پیشرفت مدیر فروش و بازاریابی جهانی، Krüss به طور فزاینده ای بر رشد و مشتری مداری بیشتر است.
از 1 ژانویه 2022، گوردون پیترز بخش مالی و بازرگانی در Krüss را به عنوان مدیر عامل اضافی بر عهده گرفت. فلوریان وزر به عنوان مدیر عامل سازنده ابزارهای اندازه گیری علمی Krüss GmbH، هامبورگ/آلمان باقی می ماند. با تصاحب این بخش توسط پیترز، شرکت همچنان به دنبال رشد شرکت و استراتژی تامین منابع مالی است که وزر از زمان پیوستن به عنوان سهامدار مدیریتی در سال 2012 هدایت کرده است. پیترز در سال 2018
و در ابتدا از Olympus Deutschland GmbH، هامبورگ به Krüss نقل مکان کرد. مدیریت فروش بین المللی از سال 2019، او به عنوان مدیر فروش و بازاریابی جهانی، شبکه سازی و مشتری مداری فزاینده ای را در بخش فروش، بازاریابی، پشتیبانی فنی و برنامه های کاربردی و علوم تضمین کرد.
با ويزر به عنوان مدیر عامل تحقیق و توسعه و تولید و پیترز برای امور مالی و بازرگانی، نشانه‌ها حاکی از رشد بیشتر است.


نقطه ذوب دیجیتال مدل M5000

ما به قدرت تغییردهنده آموزش اعتقاد داریم ✨ 💡 وبینارها و سمینارهای گسترده ما نه تنها تخصص فنی را ارائه می دهند، بلکه بینش های عملی را نیز ارائه می دهند. موضوعات مختلف به صورت حضوری یا در محل مورد بررسی قرار می گیرد و به شما امکان می دهد دانش تخصصی خود را در زمینه علوم سطحی بیشتر گسترش دهید. 👉🏼 طیف گسترده وبینارها و سمینارهای ما را کشف کنید.

سال جدید آغازشد و ما اولین اخبار سرفیس ساینس خود را در سال 2024 ارائه می کنیم. مانند ژانویه هر سال، کاتالوگ محصولات جدید ما منتظر شماست. 📖 علاوه بر این، ما با افتخار گواهینامه جدید ISO 9001 خود را ارائه می دهیم ✨،



اميدوارم ازمطالب اين فروشگاه لذت برده باشيد.باتوجه به نوسانات بازار هم اكنون ميتوانيد كليه محصولات شركت Krüss را در فروشگاه ايران صنعت سفارش گذاري و خريد فرماييد.


كليدواژه:

نمايندگي شركت Krüss، قيمت شركت Krüss، خدمات پس ازفروش شركت Krüss، مشخصات شركت Krüss، تاريخچه شركت Krüss، محصولات جديدشركت Krüss

فروش يايان يك معامله نيست آغاز يك تعهد است


لينك خريد محصولات شركت Krüss در فروشگاه ايران صنعت



گرد آورنده : irsanat.com :( مهدی آقابالازاده )
تاریخ ارسال :  1402/11/03     
تعداد مشاهده :276
ثبت نظرات شما کاربران محترم باعث بهبود مطالب سایت خواهد شد
نام و نام خانوادگی : الزامی
تلفن/ایمیل :
نظر شما : الزامی
کد امنیتی :

الزامی


دیگر مطالب مرتبط با موضوع : معرفی شرکتهای تولیدی


جهت دیدن مطالب بیشتر کلیک کنید             
آخرین مقالات ارسالی
مطالب تصادفی


دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 100
تاریخ :1403/2/30
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.